BRANDING PENTRU SCALARE ÎN BUSINESS

Construieşte un brand ce rezonează cu clienţii prin Neuroştiinţă şi Arhetipurile Jungiene

Un Brand Relevant pentru Clienţi este un Instrument Strategic de Scalare în Business.

Procesul potrivit pentru Planificarea Strategică a businessului tău.

Cu rădăcini adânci în terenul neuroștiințelor și a psihologiei analitice, Deeplink este un proces complex.  Strategia și identitatea brandului odata create, aduc după sine o creștere a business-ului și a loialității clienților.

În plus, optimizează și bugetele de publicitate prin crearea unui mesaj de brand focalizat, care rezonă profund cu publicul țintă, asigurând astfel un randament maxim al investiției in marketing.

Previous slide
Next slide

DeepLink:
Strategia de brand

Etapa de descoperire:

Descoperă argumente de tip "reasons to believe"

Procesul începe cu un workshop pentru a identifica și prioritiza beneficiile funcționale și verificabile ale companiei tale, formând astfel baza brandului tău.

Modelul SCARF :

Alinierea brandului la motivaţiile consumatorului

DeepLink utilizează modelul de neuroștiințific SCARF pentru a conecta beneficiile funcționale ale brandului la cele mai profunde motivații ale publicului ţintă.

EXPLORAREA SUBCONŞTIENTULUI PRIN ARHETIPURI:

O înţelegere în profunzime a consumatorilor

Explorând 60 de arhetipuri jungiene, construim un profil psihologic cuprinzător al publicului ţintă care facilitează legături durabile cu brandul tău.

Strategia de brand
în acţiune

Poziţionare de brand

Conectezi Beneficiile la Pain Point

Sistemul stabilește un statement de poziționare a brandului care conectează beneficiile brandului cu nevoile şi punctele sensibile ale publicului ţintă facilitând o conexiune emoţională de durată.

Arhetipul Brandului

Formează şi Direcţionează Narativul

Este ales un Arhetip de Brand, stabilind o fundație solidă și unitară pentru strategia de brand care include valorile de brand, misiunea și teritoriul brandului.

Previous slide
Next slide

Livrabile Creative:
din Strategie în Emoţie

Brand Naming:

Găsim un Nume de Brand Memorabil şi Puternic

Etapa de creatţie începe cu alegerea unui nume original și memorabil care reflectă procesul iniţial de strategie şi dă startul identităţii de brand.

RETORICA DE BRAND:

Alegem un Slogan cu Impact ca parte din Literatura de Brand

Un slogan bine ales dă tonul literaturii de brand, împreună cu alte mesaje ce captează esența brandului și comunică direcțiile strategice.

Livrabile Creative:
din Strategie în Emoţie

Consolidarea unei Identităţi Vizuale Unice

Design de Siglă & Limbaj Vizual

O Identitate Vizuală cu Semnificaţii Profunde

Sondăm simbolismul vizual ancorat în Arhetipul de Brand și nume, generând un concept de siglă atemporal și un limbaj vizual plin de semnificații profunde.

Materiale Colaterale de Brand

Asigurăm Consistenţă Vizuală în Comunicare

O prezență de brand coerentă în toate punctele de contact, prin designul materialelor colaterale precum birotică, semnalizare și asset-uri digitale care reflectă esența brandului .

REZULTATELE DEEPLINK:

Scalarea Businessului cu o Strategie de Brand Ţintită

DeepLink eficientizează bugetele de marketing, facilitează scalarea şi o cotă de piață mai mare.

DeepLink asigură un mesaj de brand bine țintit care rezonează cu publicul țintă, maximizând astfel ROI-ul și construind încredere. Bugetele de marketing sunt eficientizate prin optimizarea ratei de conversie.

În plus, un profil psihologic detaliat al publicului țintă servește ca un ghid pentru crearea audiențelor campaniilor digitale. Factorii comportamentali, demografici și de interes necesari setării audienţelor sunt preluaţi direct din acest profil psihologic.

Toate aceste elemente sunt esențiale pentru scalarea eficientă a businessului.

Studii de caz

Află cum au beneficiat alte branduri de metoda DeepLink