Brandul tău este mai relevant prin puterea Neuroştiinţelor şi Arhetipurilor Jungiene.
Prin integrarea modelului neuroştiinţific SCARF, procesul de branding devine relevant pentru audienţa brandului. Motivaţiile psihologice interne ale clienţilor sunt organic legate de brandul tău. Îţi identifici profilului de client printr-un proces cu o bază ştiinţifică.
Prin integrarea modelului neuroştiinţific SCARF, procesul de branding devine relevant pentru audienţa brandului. Motivaţiile psihologice interne ale clienţilor sunt organic legate de brandul tău. Îţi identifici profilului de client printr-un proces cu o bază ştiinţifică.
Strategia de brand porneşte de la construirea unui profil psihologic elaborat al clientului. Prin explorarea subconştientului lor se crează o legatură profundă cu brandul de companie, produs sau servicii.
Înţelegerea mindsetului de client duce la întărirea relaţiei cu brandul, fidelizare şi creştere a volumului de business.
Modelul de profilare Diamond se bazează pe identificarea predispozitiilor afective, cognitive şi comportamentale raportate la un set de 60 de arhetipuri jungiene. Folosim un chestionar adaptat business-ului şi definim un profil psihologic elaborat aplicabil clienţilor tăi.
Strategia de brand porneşte de la construirea unui profil psihologic elaborat al clientului. Prin explorarea subconştientului lor se crează o legatură profundă cu brandul de companie, produs sau servicii.
Înţelegerea mindsetului de client duce la întărirea relaţiei cu brandul, fidelizare şi creştere a volumului de business.
Modelul de profilare Diamond se bazează pe identificarea predispozitiilor afective, cognitive şi comportamentale raportate la un set de 60 de arhetipuri jungiene. Folosim un chestionar adaptat business-ului şi definim un profil psihologic elaborat aplicabil clienţilor tăi.
Povestea mea începe cu 20 de ani în urmă, în lumea designului și strategiei de brand. În urma experiențor în proiecte din diverse categorii de piaţă, am fondat metoda DeepLink® .
Sunt pasionat de explorarea psihicului iar lucrările lui C.G. Jung, fondatorul psihologiei analitice,m-au inspirat să construiesc o punte între branding și subconştientul uman.
Prin aceast framework de branding, aduc la suprafaţă universal ascuns al simbolurilor pentru a crea legături profunde între brandul și publicul tău ţintă.
Povestea mea începe cu 20 de ani în urmă, în lumea designului și strategiei de brand. În urma experiențor în proiecte din diverse categorii de piaţă, am fondat metoda DeepLink® .
Sunt pasionat de explorarea psihicului iar lucrările lui C.G. Jung, fondatorul psihologiei analitice,m-au inspirat să construiesc o punte între branding și subconştientul uman. Prin aceast framework de branding, aduc la suprafaţă universal ascuns al simbolurilor pentru a crea legături profunde între brandul și publicul tău ţintă.
Experienţa in domeniul comunicării de brand mă ajută să calibrez procesul creativ pe o rută a relevanţei si a eficienţei.
Experienţa in domeniul comunicării de brand mă ajută să calibrez procesul creativ pe o rută a relevanţei si a eficienţei.