Un Framework Solid de Branding

Descoperă cu adevărat Potenţialul Brandului tău

Brandul tău este mai relevant prin puterea Neuroştiinţelor şi Arhetipurilor Jungiene.

Brandul tău este mai relevant prin puterea Neuroştiinţelor şi Arhetipurilor Jungiene.

O abordare aprofundată a procesului de branding

Metoda DeepLink ®  depășește brandingul la nivel superficial, explorând beneficiile funcționale și emoționale de bază ale  companiei sau produsului.  Această abordare holistică asigură că strategia de brand este construită pe o fundație solidă, stimulând creșterea și loializarea audienţei de brand.

O abordare aprofundată a procesului de branding

Metoda DeepLink ®  depășește brandingul la nivel superficial, explorând beneficiile funcționale și emoționale de bază ale  companiei sau produsului.  Această abordare holistică asigură că strategia de brand este construită pe o fundație solidă, stimulând creșterea și loializarea audienţei de brand.

Strategie şi identitate de brand bazată pe neuroştiinţă

Prin integrarea modelului neuroştiinţific SCARF, procesul de branding devine relevant pentru audienţa brandului. Motivaţiile psihologice interne ale clienţilor sunt organic legate de brandul tău. Îţi identifici profilului de client printr-un proces cu o bază ştiinţifică.

Strategie şi identitate de brand bazată pe neuroştiinţă

Prin integrarea modelului neuroştiinţific SCARF, procesul de branding devine relevant pentru audienţa brandului. Motivaţiile psihologice interne ale clienţilor sunt organic legate de brandul tău. Îţi identifici profilului de client printr-un proces cu o bază ştiinţifică.

Previous slide
Next slide

Îţi înţelegi psihologia clienţilor folosind tehnica arhetipurilor

Strategia de brand porneşte de la construirea unui profil psihologic elaborat al clientului. Prin explorarea subconştientului lor se crează o legatură  profundă cu brandul de companie, produs sau servicii.

Înţelegerea mindsetului de client duce la întărirea relaţiei cu brandul, fidelizare şi creştere a volumului de business.

MODELUL DE PROFILARE DIAMOND

Prin accesarea motivaţiilor şi aspiraţiilor clienţilor, comunici cu ei într-un mod relevant, în profunzime.

Modelul de profilare Diamond se bazează pe identificarea  predispozitiilor afective, cognitive şi comportamentale raportate la un set de 60 de arhetipuri jungiene. Folosim un chestionar adaptat business-ului şi definim un profil psihologic elaborat aplicabil clienţilor tăi.

Îţi înţelegi psihologia clienţilor folosind tehnica arhetipurilor

Strategia de brand porneşte de la construirea unui profil psihologic elaborat al clientului. Prin explorarea subconştientului lor se crează o legatură  profundă cu brandul de companie, produs sau servicii.

Înţelegerea mindsetului de client duce la întărirea relaţiei cu brandul, fidelizare şi creştere a volumului de business.

MODELUL DE PROFILARE DIAMOND

Prin accesarea motivaţiilor şi aspiraţiilor clienţilor, comunici cu ei într-un mod relevant, în profunzime.

Modelul de profilare Diamond se bazează pe identificarea  predispozitiilor afective, cognitive şi comportamentale raportate la un set de 60 de arhetipuri jungiene. Folosim un chestionar adaptat business-ului şi definim un profil psihologic elaborat aplicabil clienţilor tăi.

POVESTEA FONDATORULUI

Originea metodei:

Deeplink este despre pasiune brandingului şi nivelurile ascunse ale psihicului.

Povestea mea începe cu 20 de ani în urmă, în lumea designului și strategiei de brand. În urma experiențor în proiecte din diverse categorii de piaţă, am fondat metoda DeepLink® .

Sunt pasionat de explorarea psihicului iar lucrările lui C.G. Jung, fondatorul psihologiei analitice,m-au inspirat să construiesc o punte între branding și subconştientul uman.

Prin aceast framework de branding, aduc la suprafaţă universal ascuns al simbolurilor pentru a crea legături profunde între brandul și publicul tău ţintă.

Povestea mea începe cu 20 de ani în urmă, în lumea designului și strategiei de brand. În urma experiențor în proiecte din diverse categorii de piaţă, am fondat metoda DeepLink® .

Sunt pasionat de explorarea psihicului iar lucrările lui C.G. Jung, fondatorul psihologiei analitice,m-au inspirat să construiesc o punte între branding și subconştientul uman. Prin aceast framework de branding, aduc la suprafaţă universal ascuns al simbolurilor pentru a crea legături profunde între brandul și publicul tău ţintă.

Experienţa in domeniul  comunicării de brand mă ajută să calibrez procesul creativ pe o rută a relevanţei si a eficienţei.

Experienţa in domeniul  comunicării de brand mă ajută să calibrez procesul creativ pe o rută a relevanţei si a eficienţei.

mugurelfrincu.ro