Construieşte un brand ce rezonează cu clienţii prin Neuroştiinţă şi Arhetipurile Jungiene
Procesul potrivit pentru Planificarea Strategică a businessului tău.
Cu rădăcini adânci în terenul neuroștiințelor și a psihologiei analitice, Deeplink este un proces complex. Strategia și identitatea brandului odata create, aduc după sine o creștere a business-ului și a loialității clienților.
În plus, optimizează și bugetele de publicitate prin crearea unui mesaj de brand focalizat, care rezonă profund cu publicul țintă, asigurând astfel un randament maxim al investiției in marketing.
Procesul începe cu un workshop pentru a identifica și prioritiza beneficiile funcționale și verificabile ale companiei tale, formând astfel baza brandului tău.
DeepLink utilizează modelul de neuroștiințific SCARF pentru a conecta beneficiile funcționale ale brandului la cele mai profunde motivații ale publicului ţintă.
Explorând 60 de arhetipuri jungiene, construim un profil psihologic cuprinzător al publicului ţintă care facilitează legături durabile cu brandul tău.
Procesul începe cu un workshop pentru a identifica și prioritiza beneficiile funcționale și verificabile ale companiei tale, formând astfel baza brandului tău.
DeepLink utilizează modelul de neuroștiințific SCARF pentru a conecta beneficiile funcționale ale brandului la cele mai profunde motivații ale publicului ţintă.
Explorând 60 de arhetipuri jungiene, construim un profil psihologic cuprinzător al publicului ţintă care facilitează legături durabile cu brandul tău.
Sistemul stabilește un statement de poziționare a brandului care conectează beneficiile brandului cu nevoile şi punctele sensibile ale publicului ţintă facilitând o conexiune emoţională de durată.
Este ales un Arhetip de Brand, stabilind o fundație solidă și unitară pentru strategia de brand care include valorile de brand, misiunea și teritoriul brandului.
Sistemul stabilește un statement de Poziționare de Brand care conectează beneficiile brandului cu nevoile şi punctele sensibile ale publicului ţintă facilitând o conexiune emoţională de durată.
Este ales un Arhetip de Brand, stabilind o fundație solidă și unitară pentru strategia de brand care include valorile de brand, misiunea și teritoriul brandului.
Etapa de creatţie începe cu alegerea unui nume original și memorabil care reflectă procesul iniţial de strategie şi dă startul identităţii de brand.
Un slogan bine ales dă tonul literaturii de brand, împreună cu alte mesaje ce captează esența brandului și comunică direcțiile strategice.
Etapa de creatţie începe cu alegerea unui nume original și memorabil care reflectă procesul iniţial de strategie şi dă startul identităţii de brand.
Un slogan bine ales dă tonul literaturii de brand, împreună cu alte mesaje ce captează esența brandului și comunică direcțiile strategice.
Sondăm simbolismul vizual ancorat în Arhetipul de Brand și nume, generând un concept de siglă atemporal și un limbaj vizual plin de semnificații profunde.
O prezență de brand coerentă în toate punctele de contact, prin designul materialelor colaterale precum birotică, semnalizare și asset-uri digitale care reflectă esența brandului .
Sondăm simbolismul vizual ancorat în Arhetipul de Brand și nume, generând un concept de siglă atemporal și un limbaj vizual plin de semnificații profunde.
O prezență de brand coerentă în toate punctele de contact, prin designul materialelor colaterale precum birotică, semnalizare și asset-uri digitale care reflectă esența brandului .
DeepLink asigură un mesaj de brand bine țintit care rezonează cu publicul țintă, maximizând astfel ROI-ul și construind încredere. Bugetele de marketing sunt eficientizate prin optimizarea ratei de conversie.
În plus, un profil psihologic detaliat al publicului țintă servește ca un ghid pentru crearea audiențelor campaniilor digitale. Factorii comportamentali, demografici și de interes necesari setării audienţelor sunt preluaţi direct din acest profil psihologic.
Toate aceste elemente sunt esențiale pentru scalarea eficientă a businessului.
Înscrie-te în “Rivaz Owners Shortlist” și asigură-ți accesul prioritar la o oportunitate solida de investitie. Accesul in lista de prioritate este disponibil pana la data de: 20 Februarie 2025.